internet är cp!

Internet har varit knas här hemma, eller det är de fortfarande. Men jag har lånat pappas internet.
Idag var det skit tråkigt!
Eller jag frös ihjääl! Men jag fick värma mig lite hos Julia baby.
Efter det så skulle jag ha varit med Ante och Lollo men jag kände mig inte så frisk. Vet inte om jag är hemma imorgon från skolan :O
När jag kom hem så bytte jag kläder och sen så kom min farmor hit.
Hon kom typ vid tre, och åkte halv sex.
Då gick jag mamma pappa och Madina och kollade på en jacka och skor till mig, men jag fick inte den jackan jag ville ha. Jag har ju egentligen en vinterjackka, men jag fryser iallafall. Och jag kommer fan inte vara ute något om jag inte får en ny jacka. Jag tänkte köpa en fjällräven, typ en svart eller mörkblå. Vet inte riktig.
Men dom visste inte riktigt om dom skulle köpa den.
Aja, jag hittade iallafall ett par stövllar. Ganska sköna, men dom var varma iallafall.
Imorgon ska jag bara hem, orkar inte göra något. Eller träffa någon.
Vi kanske ska åka till stan och kolla på jacka också. Vi får se.
Vet ju inte om jag ska till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0