Hur mycket får ni?

Jag är hemma nu från stan, skit skönt för det är grymmt kallt ute! :O
Jag köpte en tröja bara. :)
För jag hade bara 500 kr, jag är helt pank nu.. :(
Men jag får mer pengar imorgon, men det är bara 500 kr jag får i månaden. Hur mycket får ni i månadspeng?
Det var ganska kul i stan, hihi. Men vi gick bara in till PUB. Eller var det så det hette? Hahaha :P Ja men iallafall, där köpte jag en mouli. Lollo skulle egentligen också ha köpt, men vi hann inte hem till henne så vi ska dra till stan imorgon också tror jag, sen ska vi träffa mupp Hampus också. Men vet inte riktigt. :)
Nu ska jag städa mitt rum efter den långa natten med dom busiga skitungarna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och sen har du börjat vilja vara så fjortis?

2009-12-30 @ 10:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0