Hjälp mig!

Har fixat mig lite och så. Men har inte sminkat mig, tror inte jag kommer göra det idag.
Asso när jag duschade så blev jag typ svim färdig.. :O
Det blev helt svart och allt, så jag var tvungen och gå ut från duschen.. Weard, huh?
Ja men iallafall, sitter i mitt rum och hjälper Oscar med sin matte. :P
Hihih, han går i fyran. :)
Ante och Lollo skulle typ sova här idag, fast Lollo skrev på sin blogg att hon var sjuk, men har inte sagt något till mig. Och det stog typ att hon kanske inte skulle sova här..? :O Så jag måste smsa henne nu..
Om inte Lollo sover här tror jag inte att Ante sover här heller..
Asso jag vet fan inte hur man lägger in bilder från min nya kamera!
Det kommer inte upp någon sak så att man kan lägga in bilderna, någon som vet hur man gör? :O
(Har den svarta kameran! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0