Har fått en ny kamera!

Har inte skrivit på länge, internet har inte funkat. Och jag hade inte tid när jag sov hos Sara!
Som sagt så åker jag idag på jul kryssning och kommer inte blogga förens jag kommer hem, och det är 25 dec! :)
Kommer inte kunna smsa heller. Båten åker vääl vid typ fem tror jag.
Och vi åker halv fyra hemifrån. Vi kommer ha tre olika hytter, Sebastian, Moses, Michael ska ha en hytt.
Mohammed och Izabella ska ha en hytt. Mamma, Pappa, jag och Mohanned ska ha en hytt..
Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig idag, men imorogn vet jag det. Jag ska ha en svart klänning. :)
Men nu måste jag logga ut för jag är inne på Mohammeds data och han är inte hemma. Mitt internet funkar inte.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0