fuck you all !

OMFG! Trodde verkligen inte sånt om dig asso!
Jag är fan rädd för dig nu! :O Aja, Pallar inte bry mig. Jag står på han sida och ingen annans!
Han blev fan nerslagen ?! SHIT!




Ja men iallafall, dagen i skolan var väl sådär. Jag kommer sluta fyra på onsdagar.. -.-
Jag sitter och snackar med lucas och melinda på msn just nu :D Skit kul (a)
Imorgon ska jag kanske till kvarnberga, sen ska jag träffa Lollo och Sara, ska kanske vara med dom. Men vi ska typ till något museeium (stavning?!)Så vet inte riktgit när jag slutar. Hoppas vi slutar lite tidigare :)
Som ni ser så har jag inte bloggat något typ. Men jag har inte orkat satt på datorn. :)
Så är det ibland, jag brukar sitta vid datan jätte ofta! :O och oftast flera timmar, men det kommer jag sluta med. Ska börja plugga istället, sattsar på skolan nu istället.. :O (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0