Långt inlägg! Lite om vad jag ska göra på lovet som är bestämt!

Dålig uppdatering jag vet. Har inte orkat skriva bara.
Eller har inte haft lust. :)
Men det får ni faktist ta.
Men det här inlägget är värt att läsa om ni vill veta vad jag ska göra på lovet. För jag kommer inte vara mycket ledig, så ni får planera lite innan ni ska vara med mig så att jag vet. (a) <3


Idag: Idag så har jag typ varit i skolan, men det känns inte som det eftersom att vi började nio och slutade typ 11 kanske? :) Vi städade typ och sen så fikade vi och fick reda på våra nya klasser och så.. Dom jag reagerade som var bäst var typ Fjanton och Julia, eller det är vad jag kommer ihåg nu. :) Ni förstår, jag har ett fisk minne. -.-
 Hahah. A iallafall, efter det så drog jag Sofie och Fjanton hem till Sofie och typ hämtade pengar till henne.
Efter det så stack vi till Stuvstapizzeria och käkade. :) Men jag orkade inte hela så Fjanton fick typ aa lite av mig. Jag åt kebab rulle och Sofie åt typ kebab tallrik. :)
Efter det så typ rullade vi ut. :P hahaha :D Vi mulade sönder Sofie och hon blev skit sur och drog hem.
Sen stack jag hem, var hemma kanske i en kvart.
Åkte med mamma och pappa till Eskilstuna och typ shoppade.
Jag köpte ganska myclet saker. :) Det var länge sen.
Men det kommer bilder imorgon tror jag, jag vet jag brukar säga att det ska komma bilder och sen så kommer det inte.. Men jag SKA lägga in imorgon! :)
Jag köpte typ tre linnen från gina, ett par skor, en kofta, ett par jeans leggings, jacka, och typ aa. Det är allt jag kommer på nu iallafall! Tyvärr blev det en röd fjällis.. Det fanns inga snygga jackor.. :'( Och ingen annan färg. Men jag ser ju iallafall inte ut som en fjortis när jag har röd. (a)
Eller hoppas inte!!!!!! För jag har inte sätt så många som har en röd.. :) Det är ett stort plus till den! (a)
Imorgon: Imorgon har jag ingen aning vad jagka göra, elller det kommer typ komma skit mycket folk hit imorgon typ vid fem. Innan det vet jag inte vad jag ska göra. Ska kanske ut och träffa lite folk hoppas jag. :)
Sen drar jag hem, umgås lite med folket, och efter det kanske jag åker till min syster. :)
Annars måste jag sova hemma.. :(
23/12-09 - 25/12-09:
Så drar jag och familjen på kryssning, alltså så kommer vi fira jul på båten.
Vi brukar göra det ofta. :)
Jag vet inte riktgi vilka som ska följa med, men dom vi har snackat om som ska följa med är: Jag, mamma, pappa, Mohammed, Izabella (Mohammeds flickvän), Michael, Moses, Sebastian och Mohanned (Mohammeds lillebror) :) Ska bli ganska skoj. (a) eller jag hoppas det! :D

På nyår vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska nog vara hemma antar jag, kanske går ut med några. :)
02/01-10 - 08/01-10:
Då drar jag till Grann kanaria, så jävla skönt och slippa den kalla sverige! :D
MEn det tråkiga är att jag åker med farmor, och jag känner henne knappt.Och det är ju inte så att jag kommer kunna vara med andra folk där liksom.. :O Men det kommer bli skönt och komma bort från allt skit just nu iallafall. :) Jag längtar som fan!!!! :D
Tänk att jag ligger på stranden när ni får vara här i den snöiga sverige! :D
Men jag tror inte att jag kommer ta med mig mobilen, jag vet inte riktigt. :)


Som ni ser så är jag ganska upptagen det här lovet, så jag har inte så mycket tid att vara med vänner eller något.. :O Men ni får leva utan mig under lovet helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh fett lylligt! (:

2009-12-20 @ 10:37:19
URL: http://dauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0